Publicatie - Jaarrapport

Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2024

Bron: oostende.be
03-06-2025
Publicatiejaar: 2025 Editie: 2024 Aantal pagina's: 84

In 2024 bood de Ombudsdienst Oostende opnieuw een laagdrempelig en onafhankelijk aanspreekpunt voor inwoners, tweedeverblijvers en bezoekers die geen gehoor kregen na een klacht over de stedelijke dienstverlening. Klachten konden betrekking hebben op diverse stadsdiensten en aanverwante organisaties zoals het OCMW, de Lokale Politie, het Autonoom Gemeentebedrijf Oostende, De Grote Post, het Economisch Huis, Buitengoed Oostende en Toerisme Oostende.

Het aantal tussenkomsten bleef met 346 stabiel …

Bron: Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2024, Voorwoord, p. 5 - 03-06-2025
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(6)
Klachtenmanagement
Beleidsevaluatie
Beleidsondersteunende data
Publieke dienstverlening