Publicatie - Jaarrapport

Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2021

Bron: oostende.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2022 Editie: 2021 Aantal pagina's: 88

In 2021 konden Oostendenaars, tweedeverblijvers en bezoekers voor het tweede jaar op terecht bij de lokale Ombudsdienst Oostende als ze geen gehoor kregen na een klacht over dienstverlening van de Stad, het OCMW, de Lokale Politie, de autonome gemeentebedrijven (AGSO, AG Mobil-O, AG Renov’O en Energiehuis), De Grote Post, het Economisch Huis, BuitenGoed Oostende of Toerisme Oostende.
We voeren in 2021 dezelfde koers als vorig jaar en zo werd het opnieuw een combinatie van de verdere uitbouw van e…

Bron: Ombudsdienst Oostende Jaarverslag 2021, Voorwoord, p. 5 - 28-04-2023
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(6)
Klachtenmanagement
Beleidsevaluatie
Beleidsondersteunende data
Publieke dienstverlening