Publicatie - Jaarrapport

Brugse Ombudsman Jaarverslag 2019

Bron: brugge.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2019 Editie: 2019 Aantal pagina's: 226

De Ombudsman onderzoekt en bemiddelt in klachten van burgers over diensten van het stadsbestuur, de lokale politie, het OCMW en de intercommunales.

  • In 2019 behandelde de dienst Ombudsman 288 tweedelijnsklachten. Dat is een stijging met 9 procent in vergelijking met 2018. 2018 was met 264 dossiers een klachtenluw jaar. Het aantal klachten in 2019 kan als normaal worden beschouwd.
  • De ingrijpende reorganisatie van de Wegendienst, de Groendienst en de dienst Stadsreiniging tot één cluster Openbaar …
Bron: Brugse Ombudsman Jaarverslag 2019, p. 10-11 - 28-04-2023
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Klachtenmanagement
Publieke dienstverlening