Publicatie - Jaarrapport

Brugse Ombudsman Jaarverslag 2021

Bron: brugge.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2022 Editie: 2021 Aantal pagina's: 224

De Ombudsman onderzoekt en bemiddelt in klachten van burgers over diensten van het stadsbestuur, de lokale politie, het OCMW en de intercommunales. Hij gaat op een onpartijdige manier na of je correct en behoorlijk behandeld bent. Hij bemiddelt tussen de burger en de diensten.

Dat de stijging relatief beperkt bleef, heeft deels te maken met het feit dat we nog niet voor de volle honderd procent konden leven, deels met het feit dat de dienst
Ombudsman tientallen te laat afgehandelde meldingen bun…

Bron: Brugse Ombudsman Jaarverslag 2021, Voorwoord, p. 3 - 28-04-2023
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Klachtenmanagement
Publieke dienstverlening