Publicatie - Jaarrapport

Brugse Ombudsman Jaarverslag 2017

Bron: brugge.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2017 Editie: 2017 Aantal pagina's: 280

De Ombudsman onderzoekt en bemiddelt in klachten van burgers over diensten van het stadsbestuur, de lokale politie, het OCMW en de intercommunales.

De belangrijkste vaststellingen uit het jaarverslag 2017 zijn:
1. Recordaantal (deels) gegronde klachten
De dienst Ombudsman van de Stad Brugge behandelde in 2017 308 klachtdossiers. Dat is bijna tien procent meer dan in 2016. Ook de graad van gegrondheid nam aanzienlijk toe. Drieënveertig procent van de dossiers werd gegrond of deels gegrond verklaa…

Bron: Brugse Ombudsman Jaarverslag 2017, p. 11-12 - 28-04-2023
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Klachtenmanagement
Publieke dienstverlening