Publicatie - Jaarrapport

Brugse Ombudsman Jaarverslag 2024

Bron: brugge.be
25-06-2025
Publicatiejaar: 2025 Editie: 2024 Aantal pagina's: 224

De Ombudsman geeft de administratieve diensten in 2024 een gunstig rapport, met een duidelijke daling van het aantal tweedelijnsklachten tot 228, een voortzetting van een dalende trend sinds 2019. Ook de doorlooptijd van klachtenonderzoeken verkortte tot gemiddeld één maand, wat mede te danken is aan de snelle reactie van de diensten. Daarnaast daalde het aantal eerste lijnscontacten en het totaal aantal contacten met respectievelijk 7,5% en 7%. Opvallend is dat ook het aantal zware fouten en ge…

Bron: https://www.brugge.be/nieuws/jaarverslag-2024-van-de-ombudsman-klaar - 25-06-2025
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Klachtenmanagement
Publieke dienstverlening