Publicatie - Jaarrapport

Brugse Ombudsman Jaarverslag 2022

Bron: brugge.be
28-04-2023
Publicatiejaar: 2023 Editie: 2022 Aantal pagina's: 238

De Ombudsman onderzoekt en bemiddelt in klachten van burgers over diensten van het stadsbestuur, de lokale politie, het OCMW en de intercommunales.

  • In 2022 behandelde de dienst Ombudsman 245 tweedelijnsklachten. Dat is één dossier minder dan in 2021 of een status quo.
  • Net als in 2021 zijn er nogal wat klachten over een gebrek aan communicatie (26 dossiers) en een tekort aan informatie (17 dossiers). Het gaat samen om 43 dossiers of 17,5 procent of nagenoeg evenveel als in 2021 (45 dossiers of 1…
Bron: https://www.brugge.be/het-jaarverslag-2022-van-de-ombudsman-is-klaar - 28-04-2023
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Klachtenmanagement
Publieke dienstverlening