Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

SMI Barometer 2021: Hoe ervaren Vlaamse jongeren branding en influencermarketing via sociale media?

Oorspronkelijke titel: How do Belgian youngsters experience branding and influencer marketing via social media?
Bron: smibarometer.be
11-05-2021
Publicatiejaar: 2021 Editie: 2021 Aantal pagina's: 49
EN

De Social Media Impact -barometer (kortweg SMI-barometer) brengt jaarlijks in kaart hoe Vlaamse bedrijven hun merk kunnen versterken bij Vlaamse jongeren. De focus van het onderzoek ligt op sociale media (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Snapchat, …) en recente trends zoals influencermarketing. Uit de SMI-barometer 2020 blijkt dat influencermarketing bij jongeren nog altijd effect heeft. Daarnaast bevestigt Instagram stilaan haar rol als belangrijkste sociaal medium. Maar afhankelijk van d

Bron: https://www.arteveldehogeschool.be/onderzoek/projecten/categorie/communicatie-media-en-design - 11-05-2021
Online raadpleegbaar
na registratie kan je de publicatie gratis downloaden
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Is editie van
Termen(3)
Marketingtrends
Sectoranalyses
Jeugdwerk
Auteur(4)
Jeroen Naudts
Ilse Bruwiere
Marijke De Veirman
Eveline Mollaert
Auteur, Redactie(1)
Arteveldehogeschool vzw | Gent