Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

Wie kiest voor duaal leren? Een analyse van de instroom in duaal leren en beleidsaanbevelingen aan de hand van gedragsinzichten (KU Leuven)

Bron: vlaanderen.be
10-12-2020
Publicatiejaar: 2020 Aantal pagina's: 11

Het aantal jongeren dat vandaag instapt in duaal leren blijft laag. Nochtans kan duaal leren bijdragen aan een betere aansluiting tussen onderwijs en arbeidsmarkt en aan het verminderen van de jeugdwerkloosheid en van de mismatch op de arbeidsmarkt. Om duaal leren beter ingang te doen vinden, moet het systeem beter bekend worden en – als evenwaardige leerweg binnen het secundair onderwijs – moet het een positiever en aantrekkelijker imago krijgen. In dit onderzoek wordt de instroom in duaal lere

Bron: https://www.vlaanderen.be/publicaties/wie-kiest-voor-duaal-leren-een-analyse-van-de-instroom-in-duaal-leren-en-beleidsaanbevelingen-aan-de-hand-van-gedragsinzichten-ku-leuven - 10-12-2020
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Is raadpleegbaar bij