Publicatie - Tijdschrift

RetailTrends, 2023, 194 (februari)

Bron: retailtrends.nl
20-02-2023
Publicatiejaar: 2023 Editie: 194 (feb)
  • Foodello redt voedsel van de vuilnisbelt
  • Jacques-Antoine Granjon (Veepee) lijkt op een rockster, maar is een e-commercepionier
  • Drie scenario's voor 2023
  • Retailrondje New York: 9 must-sees
  • Waarom warenhuizen er niet meer toe doen (en waarom wel)
Bron: https://retailtrends.nl/magazine/51/ - 20-02-2023
Online raadpleegbaar
Enkel raadpleegbaar via betalende login
Fysiek in de collectie

Geselecteerde artikels (4)

Persartikel
Publicatiedatum 16-02-2023

Waarom warenhuizen er niet meer toe doen (en waarom wel)

Van alle categorieën fysieke retail staan de warenhuizen misschien wel het zwaarst onder druk. Toch duiken er nieuwe namen op die het concept willen heruitvinden. De ceo’s van mastodonten Harrods, Macy’s, Neiman Marcus en nieuwkomer Neighborhoods Goods...
Persartikel
Publicatiedatum 16-02-2023

Deze consumententrends moet je in de gaten houden

Aan de rand van de afgrond, daar staan we. Met slechts 90 seconden op de doemdagklok rollen we van de ene crisis in de andere. (Wat we eerder ‘een probleem’ noemden, is nu overigens ook gelijk ‘een crisis’.) Geen wonder dat consumenten bang en somber...
Persartikel
Publicatiedatum 16-02-2023

De kansen van recommerce

‘Verkoop jij nog nieuwe spullen dan?’ Mogelijk een vraag tussen twee retailers in 2027. Recommerce zit in de lift. De omvang ervan groeit in Europa van 75 miljard euro in 2021 naar 120 miljard euro in 2025. Een groei van zestig procent in vier jaar tijd...
Persartikel
Publicatiedatum 16-02-2023

Drie scenario's in de retail voor 2023

Covid, conflict, climate change. Deze drie ‘grote C’s’ bepalen bij elkaar alweer een tijd hoe de wereld eruitziet en een snel einde lijkt niet in zicht. Wat betekent dat voor retail in 2023? Het komende jaar in drie scenario’s. Scenario 1: The Ugly:...
Is editie van
Termen(2)
Trends in retail