Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

LES, 2024, 211: De impact van radicale winkeltraformatie

Oorspronkelijke titel: Beschouw je bestaande klanten niet als vanzelfsprekend
Bron: kuleuven.be
28-03-2024
Publicatiejaar: 2024 Editie: 211 Aantal pagina's: 5
  • Radicale winkeltransformaties, of ingrijpende veranderingen in de manier waarop een winkel producten of diensten aanbiedt komen veel voor.
    Vaak is dit als reactie op veranderingen in de markt, consumentengedrag of technologie.
  • Conventionele wijsheid zou negatieve effecten voor niet-getransformeerde winkels van de keten in de nabije omgeving verwachten
    (kannibalisatie bij bestaande klanten).
  • Onze studie toont het tegenovergestelde: bestaande klanten migreerden weg van getransformeerde winkels naar…
Bron: p 1 - 07-03-2024
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(3)
Retailconcepten
Consumentengedrag en detailhandel
Effectmetingen