Publicatie

Detailhandelsonderzoek Oost-Vlaanderen: deel I: uitrusting van het winkelapparaat, deel II: focus op actuele koopstromen, deel III: besluiten en aanbevelingen: eindversie 2013

Publicatiejaar: 2013 Aantal pagina's: [820]

Om een beter inzicht te krijgen in het Oost-Vlaams handelsapparaat en de koopstromen heeft de Economische Raad voor Oost-Vlaanderen (EROV vzw), in opdracht van het provinciebestuur, de studie 'Detailhandelsonderzoek Oost-Vlaanderen' laten uitvoeren door Adviesbureau Marketing en Onderzoek (ABM). Deze studie biedt gemeenten een schat aan informatie over het winkelapparaat, de koopvlucht, koopbinding en koopattractie en is een handig hulpmiddel bij het beoordelen van vergunning- en startersaanvrag…

Online raadpleegbaar
Te downloaden op de site van EROV
Termen(9)
Consumentengedrag
Handel- en winkelfuncties in kernen
Consumentengedrag en detailhandel
Koopstromen in detailhandel
Auteur, Redactie(1)
Adviesbureau Marketing en Onderzoek
Uitgever(1)
EROV (Economische Raad van Oost-Vlaanderen)