Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Importance-performance analysis revisited: the role of the factor structure of customer satisfaction
Publicatiedatum:
01-01-2003
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 112-129)
Publicatie
Publicatiejaar:
2003
The Service Industries Journal, 2003, 2
Geselecteerde artikels (1)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
Kurt Matzler
Elmar Sauerwein
Kenneth A. Heischmidt
Termen
(2)
Kwaliteitszorg en kwaliteitsbeleid
Klantentevredenheid
Gerelateerde items
Persartikel
02-07-2025
Vlaanderen dreigt 1000 plaatsen in herstelzorg te verliezen door strikte normen: impact op thuiszorg en ziekenhuizen
Persartikel
18-06-2025
VIKZ voert studie uit bij 8.000 wzc's: WZC De Korenbloem in Kortrijk toont vernieuwende aanpak voor betekenisvol ouder worden
Persartikel
18-06-2025
VIKZ voert studie uit bij 8.000 wzc's: tevredenheid hoogst in wzc Westerlinde in Roeselare
Persartikel
24-11-2023
Stad Roeselare krijgt goed rapport voor dienstverlening, blijkt uit klantentevredenheidsonderzoek
Vakartikel
01-01-2006
Hoe ervaart de klant de service?
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink