Artikel - Persartikel

Fastfoodketens, supermarkten en vleesbedrijven spelen in op vegetarische evolutie: de vleesvervanger is mainstream

Oorspronkelijke titel: De vleesvervanger is mainstream
Bron: tijd.be
12-01-2022
Publicatiedatum: 12-01-2022

Een derde van de Belgische gezinnen kocht vorig jaar een vleesvervanger. Fastfoodketens, super­markten en zelfs een puur vleesbedrijf als Ter Beke spe…

Bron: De Tijd 2022-01-12 p6 (Ann MaesWoordvoerster Albert Heijn België - Greet Van Laecke - businessdevelopmentmanager bij Ter Beke - Jens CardinaelsRedacteur ondernemen) - 12-01-2022
Online raadpleegbaar
Om dit meteen te raadplegen, meld je gratis aan
Is artikel van
Termen(8)
Vleesconsumptie
Plantaardige producten
Consumentengedrag en detailhandel
Winkelketens
Horecaketens
Organisaties(2)
GfK Panel Services Benelux
Albert Heijn België nv | Antwerpen