Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Effecten van supermarkt promoties op huishoudaankoopgedrag
Publicatiedatum:
01-01-2005
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 441-459)
Publicatie
Publicatiejaar:
2005
Tijdschrift voor Economie en Management, 2005, 3
Geselecteerde artikels (3)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Reclame
Consumentengedrag
Auteur
(1)
Linda H. Teunter
Gerelateerde items
Persartikel
20-04-2024
Analyse van politicoloog Jonathan Holslag over Belgische industrie
Persartikel
15-04-2024
De grote rol van reclame in onze omgang met voeding: Ozempic remt de eetlust af, en misschien ook de reclame voor ultrabewerkt voedsel?
Persartikel
13-04-2024
McDonalds lanceert billboards die frietgeur verspreiden, geurexpert Roos Lubbers -'Geur is een krachtig marketinginstrument'
Persartikel
12-04-2024
Familie Vanhoenacker (Blankenberge) al drie generaties marktkramer: de fruitkraam staat ’s zomers vijf dagen per week op de markt
Persartikel
04-04-2024
Steeds meer Belgen betalen met de smartphone blijkt uit onderzoek van Manhattan Associates