Artikel - Persartikel

De grote rol van reclame in onze omgang met voeding: Ozempic remt de eetlust af, en misschien ook de reclame voor ultrabewerkt voedsel?

Oorspronkelijke titel: Ozempic remt de eetlust af, en misschien ook de reclame - Gedaan met niet te weerstaan: wie bezwijkt er nog voor ultrabewerkte voeding?
Bron: demorgen.be
16-04-2024
Publicatiedatum: 15-04-2024

Te veel, te vaak en te rijkelijk eten is de bron van het obesitasprobleem. De oplossing lijkt nu in een spuitje beschikbaar: eetlustremmers zoals Oze…

Bron: De Morgen 15/04/2024 2:00:00 p4 (Jiska Agten) - 16-04-2024
Online raadpleegbaar
Om dit meteen te raadplegen, meld je gratis aan
Is artikel van
Termen(6)
Consumentengedrag
Voeding en gezondheid
Voedingsindustrie
Reclame
Marketingtrends
Organisaties(1)