Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Influence of market orientation and strategy on travel industry performance: an empirical study of e-commerce in Taiwan
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 357-365)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Tourism Management, 2004, 3
Geselecteerde artikels (10)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Jyh-Jeng Wu
Termen
(2)
E-commerce
Beleidsstrategieën
Gerelateerde items
Persartikel
01-12-2025
Vanhalst Retail Group versnelt groei Dreambaby dankzij herontwikkeling Shopping Cora-sites
Persartikel
28-11-2025
Samenwerking Bpost met Chinese webwinkel Temu lokt kritiek uit bij Unizo, NSZ en Comeos
Persartikel
27-11-2025
Unizo West-Vlaanderen hekelt Black November als bedreiging voor lokale handelaars en marges
Persartikel
27-11-2025
Roeselaarse kledingzaak Jackelyn kiest voor beleving boven kortingen tijdens Black Friday
Persartikel
27-11-2025
Europese Commissie en lidstaten zoeken antwoord op massale instroom van goedkope pakjes uit China
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink