Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
E-service quality: a model of virtual service quality dimensions
Publicatiedatum:
01-01-2003
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 233-246)
Publicatie
Publicatiejaar:
2003
Managing service quality, 2003, 3
Geselecteerde artikels (1)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(1)
Jessica Santos
Termen
(2)
E-commerce
Tertiaire sectoren
Gerelateerde items
Persartikel
13-12-2025
Europa voert vanaf juli 2026 taks van 3 euro in op e-commercepakjes van buiten de Europese Unie
Persartikel
12-12-2025
Europese Commissie onderzoekt Chinees e-commerceplatform Temu op marktverstoring en mogelijke staatssteun
Persartikel
01-12-2025
Vanhalst Retail Group versnelt groei Dreambaby dankzij herontwikkeling Shopping Cora-sites
Persartikel
28-11-2025
Samenwerking Bpost met Chinese webwinkel Temu lokt kritiek uit bij Unizo, NSZ en Comeos
Persartikel
27-11-2025
Unizo West-Vlaanderen hekelt Black November als bedreiging voor lokale handelaars en marges
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink