Artikel - Persartikel

Jong designtechnologiebedrijf Prado zet zich op de internationale kaart: “Er is interesse vanuit de VS en Canada, maar die boot houden we voorlopig af”

Oorspronkelijke titel: Hoe dit Belgisch designtechnologiebedrijf zich op de internationale kaart zette: “Er is interesse vanuit de VS en Canada, maar die boot houden we voorlopig af”
Bron: bloovi.be
29-05-2020
Publicatiedatum: 25-08-2022

Rust creëren binnenshuis in een drukke wereld waar alles snel moet gaan: dat is de missie van het in 2019 opgerichte prado. Onlangs bracht het designtechnologiemerk van Thibault Renson (31), ​young entrepreneur en telg uit de Renson-familie, de eerste inbouwspot met onzichtbare bewegingssensor op de markt: met light + motion scoort het een primeur in de internationale designwereld. “Onder het motto ‘less is more’ willen we een horizontaal technologiebedrijf zijn dat slimme oplossingen biedt om h…

Bron: https://www.bloovi.be/artikels/stories/2022/hoe-dit-belgisch-designtechnologiebedrijf-zich-op-de-internationale-kaart-zette-er-is-interesse-vanuit-de-vs-en-canada-maar-die-boot-houden-we-voorlopig-af - 29-08-2022
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen