Publicatie - Studie, onderzoeksrapport, analyse

Comeos Verkiezingsmemorandum 2024

Bron: comeos.be
10-01-2024
Publicatiejaar: 2023 Aantal pagina's: 50

De wereld is veranderd
In de voorbij 20 jaar is het aantal alleenstaanden aanzienlijk toegenomen, van 39% tot 45% van de huishoudens. Dit heeft zijn invloed op het koopgedrag. We zien een trend van meerdere winkelbezoeken per week. We merken ook een toename van avondaankopen en zondagswinkelen, met steeds meer werkenden en tweeverdieners.
Het koopgedrag van de Belg is drastisch veranderd.
Steeds meer Belgen doen hun aankopen nu online. Die onlinemarkt is in België met 120% gegroeid in zeven jaar ti…

Bron: https://memorandum.comeos.be/nl/onze-visie/ - 10-01-2024
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(6)
Beleidsadvisering
Trends in retail
Nationale verkiezingen België
Ontwikkelingen(1)