Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Vrij zoeken met deze term
Gebruik "aanhalingstekens" om termen samen te houden. Bv. "openbare verlichting".
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Using focus group data to set new product prices
Publicatiedatum:
01-01-2004
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 15-24)
Publicatie
Publicatiejaar:
2004
Journal of Product & Brand Management, 2004, 1
Geselecteerde artikels (2)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Theodore T. Allen
Kristen M. Maybin
Termen
(2)
Prijsvorming
Marktonderzoektechnieken
Gerelateerde items
Persartikel
26-06-2025
Mirom Roeselare voert GFT-ophaling in en verhoogt prijs restafvalzakken: Langemark best presterende gemeente in restafvalbeleid van regio
Persartikel
26-06-2025
Eén uniforme distributienettarief voor elektriciteit voor heel Vlaanderen? Discussie rond Fluvius-kapitaal opent ook intercommunale strijd
Persartikel
25-06-2025
Zwevegem voert nieuwe afvaltarieven in ondanks kritiek op sociale impact
Persartikel
25-06-2025
Forse terugval van gasprijs in Europa komt van pas om winterreserves aan te vullen
Persartikel
21-06-2025
Roeselare verhoogt parkeertarieven voor het eerst in elf jaar en zet scanwagen in vanaf 1 juli
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink