Artikel - Persartikel

Uniek concept voor meldingen, klachten en meer van Stad Oostende

Oorspronkelijke titel: Organisatie: Uniek concept voor meldingen, klachten en meer
Bron: vvsg.be
12-02-2024
Publicatiedatum: 01-02-2024

De burger is mondiger geworden. Dat maakt dat steden en gemeenten meer meldingen en klachten krijgen dan ooit. De stad Oostende heeft de ambitie opgenomen om al deze meldingen en klachten van burgers, verenigingen en bedrijven te capteren, te kanaliseren, te centraliseren en te digitaliseren om ze uiteindelijk te behandelen en te beantwoorden. Dat leverde een rapport op met het potentieel tot structurele veranderingen.

Bron: https://www.vvsg.be/kennisitem/vvsg/in-lokaal-digitaal-februari-2024-organisatie-uniek-concept-voor-meldingen-klachten-en-meer - 13-02-2024
Online raadpleegbaar
Enkel raadpleegbaar via betalende login
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen