Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Profiling people searching for and purchasing travel products on the world wide web
Publicatiedatum:
01-01-1999
NR. 3
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 291-298)
Publicatie
Publicatiejaar:
1999
Journal of Travel Research, 1999, 3
Geselecteerde artikels (11)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(2)
Karin Weber
Wesley S. Roehl
Termen
(2)
E-toerisme
USA/VSA (Verenigde Staten)
Gerelateerde items
Vakartikel
01-01-2011
Travel queries on cities in the United States: implications for search engine marketing for tourist destinations
Vakartikel
01-01-2011
Measuring the effectiveness of US official state tourism websites
Vakartikel
01-01-2006
Identifying the success factors of web-based marketing strategy: an investigation of convention and visitors bureaus in the United States
Vakartikel
01-01-2006
The role of information technology use in American convention and visitors bureaux
Vakartikel
01-01-2003
East versus West: a comparison of online destination marketing in China and the USA
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink