Artikel - Persartikel

Onze kracht is dat we ons niet op de vegetariër richten : plantaardige kopieën van bekende vleesgerechten

Oorspronkelijke titel: Onze kracht is dat we ons niet op de vegetariër richten
Bron: landbouwleven.be
01-01-2008
Publicatiedatum: 14-06-2019

De Vegetarische Slager: het is onmiskenbaar een succesverhaal. Het door Jaap Korteweg opgerichte bedrijf - dat plantaardige kopieën van bekende vleesgerechten maakt - is in 8,5 jaar tijd enorm ge­groeid. Van één slagerij in Den Haag naar 4.000 verkooppunten in 17 landen. Eind 2018 volgde een nieuwe stap. Multinational Unilever nam De Vegetarische Slager over. "Unilever was de grootste kans dat we snel kunnen blijven groeien. Bovendien zie ik dat de veehouderij ook niet in hun toekomstbeeld past'…

Bron: Landbouwleven, 3201, 15 juni 2019 - 09-07-2019
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(3)
Innovatie e-commerce
Voedingsindustrie
Auteur(1)
Theo Brummelaar