Artikel - Persartikel

Met een eigen pop-upconcept maakt Wereldhave die verrassingen een vast onderdeel van zijn winkelcentra

Oorspronkelijke titel: Pop-ups als blijvertje
Bron: retailtrends.nl
05-07-2021
Publicatiedatum: 05-07-2021

Zowel startups als retailmerken die al langer aan de weg timmeren maken sinds jaar en dag gebruik van leegstaande winkelruimten. Pop-upstores zijn een beproefd middel om overtollige collecties aan te bieden of een nieuw product testen. Let je even niet op, dan staat zo’n pand alweer leeg. Op sfeer en uitstraling in de tijdelijke winkels is vaak wel wat aan te merken. Logisch. Investeren in inrichting is in dit geval weggegooid geld. Dan maar op een kale vloer, onder lelijke lampen en met een bee

Bron: RetailTrends, 2021, 3 (juli) - 07-10-2021
Online raadpleegbaar
Dit is een betalend artikel
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen
Termen(4)
Trends in retail
Fysieke handel
Retailconcepten
Winkelcentra
Auteur(1)
Sandra van Maanen