Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Marketing voor recreatieschappen hoe formuleert men concrete, meetbare doelen ?
Publicatiedatum:
01-01-1989
9 = OKT.
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 8-11)
Publicatie
Publicatiejaar:
1989
Recreatie, 1989, 9
Geselecteerde artikels (7)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(2)
Openluchtrecreatie
Marketing en toerisme
Auteur
(1)
B. Den Hertog
Gerelateerde items
Persartikel
27-04-2024
De Geestige Put pakt uit met gigantisch gloednieuw aquapark in Waregem
Persartikel
19-04-2024
Public Partners uit Koolskamp is marktleider in België in het bouwen van skateparken
Persartikel
13-04-2024
Interview met Nicolas Roose van MeteoSupport uit Anzegem, bedrijf dat hyperlokaal weeradvies levert
Persartikel
21-10-2023
Deelnemers nemen het tegen elkaar op in stadsspel Urban Hunt over Diksmuide
Vakartikel
01-01-1990
Noord-holland voorbeeldfunctie voor produkt Nederland:marketing voor openluchtrecreatie: noodzaak om te overleven