Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Managing tourists' needs and expectations: an empirical analysis of the Egyptian airline sector
Publicatiedatum:
01-01-2007
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 277-296)
Publicatie
Publicatiejaar:
2007
Tourism, 2007, 3
Geselecteerde artikels (3)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Auteur
(3)
Abdlla Ghada
Refaat Mohamed Amany
Moustafa Ahmed Mekawy
Termen
(1)
Kwaliteitszorg en kwaliteitsbeleid
Gerelateerde items
Persartikel
27-11-2025
Europese Commissie en lidstaten zoeken antwoord op massale instroom van goedkope pakjes uit China
Persartikel
13-11-2025
Vergoeding van 75 euro na overlijdens: DELA en AZ Zeno ontkrachten beschuldiging van exclusiviteitsdeal
Persartikel
10-10-2025
Werkdruk en patiëntenstop: huisartsen herdenken hun organisatie
Persartikel
13-09-2025
Koningin Elisabeth Instituut (KEI) in Oostduinkerke is door Gault&Millau onderscheiden met Hospitality Award
Vakartikel
21-07-2025
Digitalisering van de gezondheidszorg riskeert uitsluiting kwetsbare groepen in België
Deel via
Deel via Facebook
Deel via X
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Permalink