KennisWest

Droomwolkje en slogan van miljoen euro moeten toeristen weer naar Brugge lokken
West-Vlaanderen - De gedreven provincie
Artikel - Persartikel

Droomwolkje en slogan van miljoen euro moeten toeristen weer naar Brugge lokken

Publicatiedatum 30/06/2020
Labels
Taal Nederlands
De stad Brugge investeert dit jaar een miljoen euro in een nieuwe toeristische campagne. Een wolkje en de slagzin Imagine Bruges moeten toeristen weer naar Brugge doen verlangen. “We spelen in op het verlangen om weer te reizen”, klinkt het. Een leeg droomwolkje, naar eigen smaak in te vullen. Want Brugge heeft veel te bieden, van bekende en minde…

De stad Brugge investeert dit jaar een miljoen euro in een nieuwe toeristische campagne. Een wolkje en de slagzin Imagine Bruges moeten toeristen weer naar Brugge doen verlangen. “We spelen in op het verlangen om weer te reizen”, klinkt het. Een leeg droomwolkje, naar eigen smaak in te vullen. Want Brugge heeft veel te bieden, van bekende en minder bekende bezienswaardigheden over erfgoed en cultuur tot shoppen en gastronomie. Met de slagzin Imagine Bruges wil de stad de zin aanwakkeren om dat alles opnieuw te ontdekken.

Bron: Het Nieuwsblad 2020-06-30 p4 (Koen Theuns)