Artikel - Persartikel

Citymarketing-project in Tielt door bedrijven om stad aantrekkelijk te maken

Oorspronkelijke titel: Tielt werkt aan zijn imago
Bron: madeinwest-vlaanderen.be
30-06-2020
Publicatiedatum: 18-04-2024

Tielt wil zijn imago als centrumstad versterken en organiseerde daarom ook een promotie avond met tal van stakeholders, ook uit de economische wereld. De campagne wordt op gang getrapt onder de noemer Tieltr. Tieltr is een initiatief van verschillende private partners, waaronder Vlaemynck, Dumobil, Experza, en het Sint-Andries Ziekenhuis, met ondersteuning van de stad Tielt. Samen hebben zij de handen ineengeslagen om Tielt terug te brengen naar het imago dat het verdient: een jonge, levendige s…

Bron: https://www.made-in.be/west-vlaanderen/tielt-werkt-aan-zijn-imago/ - 19-04-2024
Online raadpleegbaar
Digitaal in de collectie
Je hebt niet genoeg rechten om dit te raadplegen