Artikel - Persartikel

Campagne ‘Februari Zonder Supermarkt’, die consumenten wil aanmoedigen om voor de korte keten te kiezen, gaat van start met lege winkelrekken

Oorspronkelijke titel: Campagne ‘Februari Zonder Supermarkt’ van start met lege winkelrekken
Bron: vilt.be
04-02-2021
Publicatiedatum: 06-02-2024

Deze maand voeren enkele korteketenorganisaties de campagne ‘Februari Zonder Supermarkt’, waarbij men consumenten wil aansporen om hun aankopen rechtstreeks bij de boer, de lokale supermarkt of de handelaar te doen. In het licht van de lege winkelrekken kreeg deze campagne een wel zeer letterlijk kantje. “De lege winkelrekken betreuren we uiteraard”, aldus campagneverantwoordelijke Kevin Vits. “Het is niet het doel om de consument volledig weg te houden van supermarkten. De campagne heeft als d…

Bron: https://vilt.be/nl/nieuws/campagne-februari-zonder-supermarkt-van-start-met-lege-winkelrekken - 07-02-2024
Online raadpleegbaar