Kiosk
Catalogus
Gebruikstips
Abonneren
Mijn KennisWest
Aanmelden
Volledige catalogus
Terug
Deel via
Deel via Facebook
Deel via Twitter
Deel via LinkedIn
Kopieer Permalink
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Artikel
- Vakartikel
Busters versus babyboomers: eenheid of verscheidenheid?
Publicatiedatum:
01-01-2010
Fysiek in de collectie
Contacteer ons
Is artikel van publicatie
(pagina: 77-84)
Publicatie
Publicatiejaar:
2010
Marketingjaarboek = Annuaire marketing 2010
Ivo Moons
Geselecteerde artikels (2)
Artikel bewaard
Ik wil dit artikel
bewaren
Termen
(1)
Consumentengedrag
Auteur
(1)
Guido Valkeneers
Gerelateerde items
Persartikel
07-05-2024
Verkoop kant-en-klare nieuwbouw zit in de lift bij Vlamingen
Persartikel
20-04-2024
Analyse van politicoloog Jonathan Holslag over Belgische industrie
Persartikel
15-04-2024
De grote rol van reclame in onze omgang met voeding: Ozempic remt de eetlust af, en misschien ook de reclame voor ultrabewerkt voedsel?
Persartikel
13-04-2024
McDonalds lanceert billboards die frietgeur verspreiden, geurexpert Roos Lubbers -'Geur is een krachtig marketinginstrument'
Persartikel
12-04-2024
Familie Vanhoenacker (Blankenberge) al drie generaties marktkramer: de fruitkraam staat ’s zomers vijf dagen per week op de markt